Fredag

Jag kunde inte hålla mig.
Jag har sagt till mig själv hela dagen att ikväll ska jag fan inte ha nånting att äta, men nu efter att ha legat i ett varmt bad och göttat till mig så insåg jag att jag vill faktiskt ha någonting till Lets dance och då får det bli mitt favoritgodis, chokladnötter. Kan alltid hoppas att det är något nyttigare än smågodis och chips. Är de det tro? Tar bara lite för det är ju jAdrans dyrt med naturgodis. Men gott!
Så ja, ikväll blir det tv o LITE godis alldeles själv:) Jag ska njuuuuta.
Min käre sambo spelar match!



Imorgon funderade vi på att dra in och se på bio i Örebro igen, denna gång 2012, men kanske väntar till man får pengar och kan gå ut och äta i samma veva.
Vi kanske åker upp till svärföräldrarna och åker skoter istället, skönare nu när det inte är så kallt, man kan ta längre turer.

Nåja, affären var det.
Ha en trevlig kväll allihopa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0