God kväll

Allt var med i paket ifrån HM. Glad jag blev när jag öppnade och såg att det jag beställt var med.
Tunikan,cardigan och klänningen. Allt passade och satt bra :)
Var även in till banken och pratade igenom mitt pensionsbrev, vad hon trodde så går det inte att få över dem pengarna på ett svenskt konto utan dem pengarna får jag i pension ifrån Norge när jag är 67 år.
800 i mån!JIPPI!!! =P  900 i svenska ca. Inga pengar jag tänkt på alls så på det sättet är det ju bra=)

Har träffat min gosis Ludde idag, kelat och snosat, sprungit i snön.
Nu börjar det synas mage på Sandra med. Så sött så. Om 1 vecka ca är det dags för hennes ultraljud. Spännande!:)

Mosters lilla sparvel    Se hela bilden

Kommentarer
Postat av: jennifer

syftar inte på någon speciell;p de flesta jag känner är lite omständiga!haha.mickan var på det datumet.ONE problem dock,men det kan vi väl ta på msn?

2010-01-29 @ 06:38:02
Postat av: Cecilie - Bloggvärldens mest musikfyllda blogg

Vad kul! :D

2010-01-29 @ 07:08:53
URL: http://ceciliesjostrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0