Jag förstår mig inte på detta





Lilla älsklingen har fått för sig nånting som jag inte begriper mig på.
Nån hundexpert som kanske vet??
Började för några veckor sen att han helt plötsligt börjar skrika till helt utan anledning.
Kan bara nudda han så skriker han till, vi har känt efter över hela han och då är han stilla, inga problem. Är det nåt han bara får för sig?Är han bara fjantig?
Man blir ju såklart orolig att han ska ha ont men han busar som vanligt,äter,sover och allt sånt.
Och hur reagerar hundar på bebisar egentligen?
Vet att katter kan reagera väldigt starkt.








Kommentarer
Postat av: Lola May

Oj vad lustigt! Han kanske bara vill ha uppmärksamhet.. hehe

2010-01-30 @ 07:55:53
URL: http://lolamay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0