Lördag, känns som Söndag

Året började ju bra! Träning på cykel 40 min-400 kalorier. Det var de jag klarade av. Jag var slut efter 15 min ha ha så det märks att man inte har tränat på över 1 månad. Just nu känner jag mig yr och trött. Men 40 min är ändå 40 min. Bra där :) Hoppas fortsätta så här nu. Jag vill bygga muskler, få snygg kropp =P Grrrrr
Fast vissa grejer får man kanske acceptera att det bara finns där. Att det inte går att göra nånting åt det.


Jag skrev till Jennifer idag att jag är grymt sugen på att åka in till henne snart en helg och bara umgås och ha kul!! Film kväll på fredagen ex med ost o kex, lite vin kanske... Ut på stan på Lördagen sedan utgång kväll!! Hade vart såå trevligt! Vill ju vi tjejer ska dra in dit.. Vill ni? Snart??=D

Jag ska ta en dusch och städa sedan bege mig till syster och umgås! Mathias är på träningläger hela helgen.

Föresten, igår låg vi däckade HELA JÄKLA DAGEN.... La oss halv 6 på morgonen och sov till halv 5 på eftermiddagen... Åt pizza och godis,pepsi o kollade film.. Vilken dag!! Anledningen IGEN till varför jag knappt dricker, HATAR verkligen HATAR dagen efter!

God fortsättning till er mina trogna läsare

Kommentarer
Postat av: Anonym

Underbart! Vad gjorde ni när ni kom hem egentligen?? Hmm Hahahaha!

2010-01-02 @ 11:25:12
URL: http://majijaaa.blogspot.com
Postat av: jennifer

det låter helbra=) vi får ta det i samband med en helg jag e ledig så vi hinner me så mkt som möjligt=)gott nytt årrr

2010-01-02 @ 12:09:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0