Promenad dag

Dagen har bestått av mest promenader. Fick ca 25 min promenad till skolan och så ca 25 hem. Var hemma redan efter 12. Men nu rullar det på som vanligt.

Jag åt lunch och vid halv 2 gick jag upp till pappa och drack kaffe, där spelades gitarr av pappa och bror.






Hemma på eftermiddagen har jag stått och stekt pannkakor till mig och Mathias, ska ha
med till lunch till skolan imorgon. Drygt det är att stå och steka!
Linda kommer hit på te/kaffe vid 6 sen ikväll ska jag och sambon se skräckis IGEN. Ja, vi ÄLSKAR dem!

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej hej! Ville bara titta in o säga hej. Vilka fina snöbilder du lagt in. Bor du norrut?

2010-01-08 @ 01:18:24
URL: http://shiningpearl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0