Skum natt

Natten har varit ett helvete och nu ligger jag nästan och halvsover vilket jag inte borde göra för om ca 30 min ska jag traska ner till skolan.

Men... Jag la mig framför tvn vid halv 11 igår, somnade till efter en stund. Vaknar till av en jädrans smäll och blir livrädd. Tänker vad fan är det som sker. Ser och hör att gitarren som min kära sambo hängt upp på väggen har rasat ner och ni kan tänka er vilket ljud. En elgitarr. Rädd som jag är så bryr jag mig inte ens om att ta upp den utan bara ligger och tänker hur det kunde rasat ner JUST DÅ.

Efter en stund kliver jag upp och tar upp den OCH Då rasar min ljus"lykta" ner på golvet, allt glas ligger utspritt på golvet. Ahhhhhhhhh. Bara och ta dammsugaren 12 på natten( förlåt grannarna) och ta upp allt.

Sen tog det nog en stund innan jag somnade, var nog beredd på att något mer skulle ske den natten.

Som tur var kom Mathias hem tidigt inatt. Då kunde jag slappna av :=)

Men det var riktigt otäckt måste jag få säga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0