Sömnlös natt

Hej allihopa

Min natt har varit jätte jobbig. Somnade först vid 5 tiden tror jag.
Har varit små hostig och känts som det varit massa slem i halsen på mig.=/ Uhh
Jag vaknade och gick upp 11 idag. Så jätte många timmars sömn blev det ej.
Jag hoppas jag inte är på väg att bli sjuk. Mamma har legat sjuk, även syster och hennes kille.
Väntar på min tur. Jag brukar faktiskt klara mig. Peppar, peppar. Men jag brukar det.

Kvällen igår var jätte trevlig. Mååånga skrattanfall blev det.
Speciellt för "gubbarna" som drack whiskey och blev smått berusade.
Jag tror jag åt mest:) Drack 2 glas vin.






 

Nu ska jag bege mig till affären och köpa massa frukt OCH nötter OCH mat.

Sedan ska jag baka min sockerkaka med vaniljkräm i, kanske KANSKE jag sätter mig på cykeln.:=)


Kommentarer
Postat av: Cecilie - Bloggvärldens mest musikfyllda blogg

sv: Visst är han snygg! :D

Han är med i lite program på MTV. Sök på Viva La Bam på youtube så kan du kolla =)

2010-01-24 @ 13:31:31
URL: http://ceciliesjostrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0