Sötsugen... Igen..

Jag känner mig som en klumpeduns numera. Hate it! Dubbelhaka,mage som står rätt ut,armar o ben ska vi inte ens tala om. Känner mig bara så himla ofräsh, är det jag eller är det min mens vecka som spökar! Kan man fråga sig! Brukar iallafall komma in i sånna här perioder då och då.
Jag längtar verkligen till våren när man kan vara ute mer, börja jogga och ja, förhoppningsvis friskis.

Idag har vi lagat kycklinggryta med wookgrönsaker, supergott:)
Jag hade tänkt att baka en sockerkaka med vaniljkräm imellan, men såg att det var tomt på ägg.=/
Jaja, får bli någon annan dag. Hade bara sån energi kände jag!
Jag är jätte nyfiken på att baka cupcakes också, dem ser så smarrrrriga ut.

cupcakes  
Men innan jag bakar dem så ska jag köpa riktiga muffinsformar som man bara kan diska efteråt.
Dem smetar inte så lätt ut då, utan "hålls" på plats:) Hoppas jag.

Kommentarer
Postat av: Zandra Eriksson

Säg till om du vill bli med ut på en promenad någon dag! Jag har oxå planer på att börja jogga till våren. Kanske rent av kan bli varandras träningspolers!? Vi kanske kan dra på oss våra baddräkter och springa ut i regnet och jogga, precis som vi gjorde när vi var små. *skrattar Kommer du ihåg när vi stod där på kullen och skuttade runt?

2010-01-20 @ 16:04:21
URL: http://minusfyrtiofyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0