Svar

Svar till dig Frida.

Eftersom du läser min blogg så borde du veta att jag bakar ofta :)
Bakning är ett stort intresse för mig. Jag tycker om att testa nya recept.
Till sommaren blir det fler härliga somriga recept.
Följ med eller sluta läs :)


God morgon föresten.
Jag har sovit riktigt bra inatt.
Kollade på andra avenyn sedan somnade jag.
Har druckit en kopp kaffe, ätit fil och knäckemacka precis.
Idag ska det fortsättas att analysera arbetet om mänskliga rättigheter.
Känner att det är en bra start inför universitetet.
Läste kurskatalogen igår. Men det jag läste om programmet har jag redan läst så det är inget nytt.
Dags att söka in om si så där 2 mån ca :)

Mitt paket ifrån HM har kommit så det ska jag hämta ut i eftermiddag samt gå till banken och se om jag kan få nån klarhet i det här pensionsbrevet jag fick ifrån Norge.
Självklart blir det en promenad.
Mickan och jag trotsade snöovädret igår och gick 30 min.

Ha en bra dag


Kommentarer
Postat av: Madde

Svar: Ja, Emma har flyttat tillbaka Yey!! =)

2010-01-28 @ 09:15:39
URL: http://bangboom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej vännen! Jag testade ett nytt recept igår på en bärpaj! Enkel och jättegod ;) Lägger ut receptet i bloggen senare, kanske är nåt för dig :) Jag tycker det är kul att du bakar en massa!!! Jag blir inspirerad när jag bara går hemma nu :)

2010-01-28 @ 12:09:44
URL: http://majijaaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0