Tänkandet gör mig galen

Jag drömmer mig bort lite. Bort ifrån vintern och bort ifrån Sverige. 
Är GRYMT GRYMT sugen på att dra iväg nåt år, studera eller jobba. Vad som helst!
Men det går ju inte. Eller nu ljög jag. Går går det väl, beror väl på hur man vill ha sitt liv.
Hade jag varit singel nu så hade jag dragit på en gång, fast å andra sidan. Hade jag varit singel så hade jag nog bott kvar i Oslo. Men en längre resa pratar jag om nu.

Nån gång i livet kanske det sker, vem vet.

Idag är jag hemma, hade sån huvudvärk imorse men jag tackar inte nej till lite sovmorgon DOCK fick jag ingen för det första ringde Mathias telefon kl 7, hans kusin som ringde och sa att han ville Mathias skulle köpa biljetter idag till en konsert.. Sen ringde hans alarm vid 9 tror jag.

Kakan igår blev himla god. Krämig och mäktig. mmmm.

Just nu står livet stilla. Jag vet vad jag vill men det står saker i vägen. Jobbigt.
Ska man anpassa sig efter det eller gå efter sitt hjärta. Blir konsekvenser vad jag än gör!GAAAHHHHHHHH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0