Torsdag

Hallå på er
Jag fryser här inne hos mig, golven är iskalla.
Satte på mig en morgonrock och la mig i soffan.

Intressant ämne i skolan idag, vi går in lite på teman och nu ett par veckor framåt håller vi på med mänskliga rättigheter, ett toppenämne,intressant verkligen, jag har valt att arbeta med diskriminering mot gravida kvinnor.
Analysera och argumentera såklart:)

Efter skolan var jeg hem till Jensen och hälsa på,och lilla eller jag ska väl säga stora Elias har blivit så stor och gick gjorde han med :) Är så kul och se vilka framsteg barna gör. Se dem utvecklas. Ska bli SÅ härligt att bli moster :) JAG LÄNGTAR så in i norden kan jag säga!

Idag har vi ätit våfflor med grädde och sylt. Smaaarigt.                                                                                          
Se hela bilden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0