Jag är en riktig godisråtta!

Jag har verkligen proppat i mig nötter och choklad i flera dagar nu, visst kan man bli sugen vissa dagar men att det håller i sig såhär trodde jag inte. Jag stoppar i mig vad som helst,det jag finner hemma. Glass,varma mackor med maaasssa ost,popcorn mm. Jag får snart slänga och bara köpa när jag SKA äta sånt. Detta går inte.

Choklad- vem kan leva utan det. Man hamnar för fan i himmelriket första tuggan och resten ska vi inte ens tala om.  Jag har varit duktig och kört med min motionscykel 2 dagar denna vecka, it feels good.

Nu ska jag invänta kvällens Sex and the City sedan sova för imorgon väntas ett till dubbelpass sen är det HEEELG!

Jag har köpt grejer till potatissalladen samt grejer till pizza som jag och Mathias ska göra imorgon kväll! Cant wait.

Natta

Kommentarer
Postat av: Maria

Lägger upp nån mer bild nån dag då ;) Om jag får till det :)

2010-07-23 @ 12:41:55
URL: http://majijaaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0