Lördag

Att stå upp tidigt är inte riktigt min grej har jag märkt, inte påtvingat iallafall, men vem gör det!
Tänkte nu ska jag sova ut idag, visserligen slocknade jag 10.30 igår ca men så vaknade jag kl 7 imorse pigg som bara den. Jag ville ju sova.

Ikväll kommer min underbara man hem från Tyskland,så det blir lite vin tror jag.
Kanske jag joinar grabbarna senare.

Men innan dess får det bli massa sol,bad kanske och glass :)
Stackars Sandra trodde ju inte man fick bada som gravid(iallafall inte nu i slutet) men det sa barnmorskan att man får allt doppa sig, iofs så har väl inte vattnet varit så jätte varmt men nu vet hon det. Så nåt dopp kanske det blir då. Jag vill ju! Så typiskt är ledig nu i veckan men ska då ha den där förbannade lingonveckan. Är det inte typiskt så säg.

Härliga Lördag, du är så välkommen så:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0