Yes Fredag



Jaha, då var det bara 7 dagar kvar tills beräknat datum. Jag bara väntar på samtalet... frågan om jag kan ta Ludde för att dem måste in på bb :)


Idag är det en efterlängtad Fredag och jag kör sista dagen på jobbet förutom Måndag kvällen som kommer så är jag hel ledig i 1 vecka. SÅ goottigt så.

Nu frukost. Rostade mackor är smaskens med iskall mjölk! Kommer ihåg när man bodde där uppe vid millesparken hos mamma, man fick i sig för fan halva paketet rostat :P Hur kunde man!? Samma med pannkakor, mamma fick stå och steka i evigheter, nu säger det stopp efter 3 kanske. Märks det att man blivit vuxen och kan sätta gränser kanske!?

Ha en toppen Fredag i solen allihopa

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skönt när det blir bättre än man väntat sig ibland :) Jimi går inte på semester fören 9:e augusti men vi planerade så med flit så vi kan fixa med lite grejer innan bebisen kommer :) Nästa helg är han också ledig då drar vi till stockholm och unnar oss en helg på 4stjärnigt hotell ;) Trevlig helg! Kramis

2010-07-02 @ 13:00:14
URL: http://majijaaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0