Fredag men känns som Lördag



Sorry för dålig uppdatering igår. Men var som sagt i Örebro heeela dagen och det var så lugnt och skönt på Marieberg att man kunde strosa omkring i sin egen takt utan att trängas med folk. Men dock hittade jag ju ingenting i klädväg fst jag gick in i butikerna flera gånger, en enda tröja kom jag ut med annars småplock som sånna här snygga stepstrumpor eller vad man ska säga, nya solglasögon,hörlurar till mp3, smårask.
Sandra o jag tog oss en kaffe och smörgås på ett cafe, fattar inte hur hon orkade gå runt en hel dag som hon gjorde igår :) Starkt jobbat.

Idag är mamma och Micke på besök här då hans ungar har skolavslutning så vi har varit hos Farmor och fikat samt hos Faster Eva och ätit tårta(3 tårtbitar fick jag i mig och gud vad jag mår illa nu) :P
Är bra seg med, måste bero på vädret. Känns som jag skulle kunna gå och sova nu och sova hela dagen och kvällen men ikke, jag ska mysa med mig själv tror jag, det var längesen. Hyra en film och kanske köpa jordgubbar. Mathias ska partaja med Piiiiiter and the gang maybe.

Trevlig Fredag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0