Helgen har gått

En lång men trevlig, fartfylld helg med tjejerna har det varit.

Igår paddlade vi kanot,  vädret var på topp men det var jobbigt må ni tro. Tog tyvär inga kort då vi inte vågade ha med oss kamera i kanoten. Smart kanske :D

Igår blev det spontant in till Filipstad och öltält men vi var typ nyktra och då blir ju allt genast lite konstigare?!

Anledningen
till varför jag drack så pass lite igår (5 öl) är för att jag snart ska iväg och jobba. Dem ringde igår och jag ville verkligen inte tacka nej pga pengar! Så idag jobbar jag hel dag mellan 10.00-21.45 puhhh


GRATTIS MAMMA på 46 års dagen. Hipp Hipp HURRRRA.
Tyvär kan jag inte komma och fira dig idag men ha en toppen dag vetja på Sveriges nationaldag dessutom:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0