Tisdag

Jag njuuuuter av min ledighet men ibland blir det bra tråkigt.
Jag längtar såå efter bebisen att snutta på, imorgon är det exakt 4 veckor kvar tills hon kommer ut till världen=)
Mamma o moster tippar på att det blir ett midsommarbarn men jag tror snarare hon kommer ut senare än beräknat men vi får väl se. Veckorna rusar ju förbi!:)

Min inspiration till bakning har försvunnit lite, men till helgen tror jag att jag ska baka sånna här browniekladdkaksmuffins med grädde och jordgubbar på och bjuda pappa med familj. Kanske kanske.




Jag ska snart bege mig ner till skolan och få hjälp med ett papper som ska in till min akassa, papper hit och dit va. Man blir galen.. :S




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0