Bra o dåliga nyheter?!

Vacker dag även denna! Men imorgon ska det bli sämre och på Fredag SNÖ!ahh blir tokig!

Mötet idag gick väl inge vidare. Jag blev klokare men allt blev svårare. Dem enstaka kurser som fanns är ju för fasiken privata och kostar multum. Fanns en skola nere i SKÅNE som skulle passa mig men det är ju universitet som gäller då, precis som här så då kan jag lika gärna söka in här men å andra sidan, innehållet på det programet nere i Skåne är mer inriktat på det jag vill!!
En del att tänka på alltså och det är inte lång tid kvar. Neeej fy fan. Jag drar, jag flyttar igen! :) Skaffar jobb och lever livet!!!

Även denna dag bjöds på promenad med Mickan!! 1 tim gick vi, så skönt.
Imorgon ska jag packa inför helgen, tänka på vad fasiken man ska ha på sig på Lördag kväll!. Har inget!!!????


Träffade min goding idag med!:=)


Kommentarer
Postat av: jennifer

vi hinner allt ta en shopping runda om vi inte hittar nått att klä på oss=P kanske har jag något du kan låna=)spörs! ska bli såå kul=)har fixat biobiljetter också=)

2010-03-10 @ 22:10:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0