Last day

Vad jag minskat på mina inlägg märker jag. Lika bra det känner jag, har ju inget vettigt att skriva och då blir det bara så tråkigt för er att läsa. Och så måste jag försöka att ta mer kort!
Idag kör jag på sista skoldagen för denna vecka.
Imorgon är jag,Sandra och våra gubbar bjudna hem till Pappa på våfflor. Tack och MUMS säger jag!=)

På lördag kommer tjejerna hit(äter lite enkelt) och partajar för att sedan bege oss till Peters 25års fest!=)


Mer intressant än såhär blir det ej.
Och inga foton heller. Vad är detta!!

Jag ska ringa min "framtida" sommarjobbschef(haha säger man så) och tala om att jag faktiskt är tillgänglig för jobb nu också, dock inte mellan 9-3 om dagarna men annars så. För kan jag börja jobba lite NU redan så kanske man kan få lite nätter i sommar sen(PENGAR,PENGAR)!!!  Har ingen lust att bara få dag.. bläääeee. SOmmar o sol, bara massa jobb. Visst är jag supernöjd men ändå.

Nehe, nu ger jag upp. Ska få i mig frukost som idag består av flingor och jordgubbsfil med lite linfrön i,knäckemacka med ost på. Samt lite vatten. Bra att bygga på redan nu. Dricker så dåligt i skolan.

See ya

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha så typiskt! Men yes vi kör på den :) Jag vet redan nu att jag till veckan jobbar till 12.15 tis, ons och tors så vi kanske kan få till det någon av de dagarna :)

2010-03-24 @ 16:45:32
URL: http://majijaaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0