Lovely day i say

Tja:)
Vilken dag va, man får verkligen passa på att vara ute för imorgon ska det snöa =/ Vad trött man blir!
Jag och Mickan tog en walk för ett tag sen, lovely!

Igår eftermiddag var vi hem till farmor en sväng och åt kakan jag bakat, den blev god men utseendet kanske blev lite styggt!


Meningen var att "mousset" ska vara uppepå bara men när jag skulle gå med den till soffan igår för att visa karln så svämma det över, därav utseendet. :)

Kvällen spenderades först i karet med Mathias, sedan i soffan framför lets dance(tack för att Willy åkte), sedan såg vi en film och efter det spelade vi några omgångar yatzy innan det var dags att sova.

Ikväll ska han iväg på avslutning med hockeylaget så jag njuter av att få vara ensam hemma vilket jag inte varit på veckor pga hans brutna ben. Jag har köpt chips som jag ska gotta mig till.

Lägger upp några härliga vårbilder på Ludde som jag tog idag.





Han ÄLSKAR våren!!


Kommentarer
Postat av: Savefors♥

Tjing!

Har du några bra tips på vad man kan göra en tråkig dag? =)

Kram Savefors ♥ (http://Saavefors.blogg.se)

2010-03-20 @ 21:50:41
URL: http://saavefors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0