Mår OK...

Kvällen igår var kanoners! Dans här i mitt tvrum till all slags musik =P
Ostbågsätande och vindrickande under kvällen... Mickan lärde sig dricka vin. Bra där :)

Vi gick den lååånga(korta) vägen till Peter vid 10 tiden där vi möttes av fulla,glada pöjkar :)
Mycket prat,mycket drickande blev det. Vid 2 bestämde vi oss för att dra oss hemåt.
Väl hemma proppade jag i mig mackor med smält ost på! Jisses vad man känner sig uppblåst idag. Det blir inte bättre för det, ska äta pizza här om ett tag!







Kommentarer
Postat av: djustd

Brukar du få elaka kommentarer och hur handskas du med det i så fall? Själv vet jag inte vad jag ska göra längre... :( Kram!

2010-03-29 @ 00:26:01
URL: http://djustd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0