Tisdag

Himlen är blå-gud så glad jag blir. Synd man måste befinna sig på skolan idag annars hade jag nog gjort någon utflykt med skotern med karl min! Lite varm choklad och nåt gott bakverk från frysen hade inte suttit helt fel!

Idag åker Mathias upp till sina föräldrar ett par dagar. Han behöver miljöombyte och säkert komma ifrån mig med ett tag =D
Jag känner likadant, bor man så som vi gör då måste man nästan göra såhär då o då.
Jag åker ju bort nästa helg ja=) Faaan vad jag ser fram emot det. JAG behöver också miljöombyte!!!! Har fan inte varit på krogen sen Oslo i thiiink!

Mathias drar till Stockholm 3-4 Juni, på konsert sen ska dem(5 grabbarna) sova på vandrarhem. Bokat o klart.
Fan vad kul för dem!:) Utelivet i Stockholm. Vetja hur det är.

ahhhh vad shoppingsugen jag är!!!!Kryper i mig



Kommentarer
Postat av: jennifer

vilket band ska dem se?

2010-03-02 @ 21:14:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0