Whyyyy

Jag vet,jag vet... Det är bara Mars än men jag kan inte låta bli att bli DEPPIG av vädret. Det bara vräker ner snö. =(
Jag tänker inte vistas utomhus idag, nee nee. Jag tänker ligga i soffan under täcket och kolla på alla tråkiga repriser på tv och frossa i??!! Jag har ju inget hemma!Gahhhhhhhhhhhhhhhh
Karl vill ha pizza, jag säger NEJ då vi har massa mat kvar sen helgen. Men jag ska erkänna, det hade suttit fint med en flötig pizza idag. Samt masssa chips och godis. Jag vräkte ju i mig en hel påse igår. Men såå mycket är det inte i dem där naturchipsen. =D

Rostade mackor och iskall mjölk är på G nu sedan tar vi dagen som den är helt enkelt.
Man skulle haft sisådär 10 filmer på lager känner jag JUST idag.

Kram

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Ja man blir verkligen deppig! Usch och fy för snön..det var ju så härligt igår.

2010-03-21 @ 10:27:29
URL: http://lovisaslifestyle.blogg.se/
Postat av: Savefors♥

Svar: Usch, vad tråkigt att det kommer mer snö, här är det sol och den mesta snön håller på att försvinna som tur är =)

Kram Savefors ♥

2010-03-21 @ 10:54:02
URL: http://saavefors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0