Problem till MAX, sorry

Verkar vara ett gallstensanfall jag fått, har googlat(som egentligen är det värsta man kan göra) och symtomen stämmer in och med tanke på min kost dem senaste dagarna)pizza,burger king mm så är det väl inte så konstigt. Just nu sitter värken på höger ryggen ganska långt ner samtidigt som det hugger då o då i magen o jag är så jäkla öm under revbenen på högra sida och har både frossa och svettningar men nu är frågan; KAN det gå över av sig själv eller måste man åka in akut? Jag har inte direkt smärta längre utan bara en jobbig,sur,uppsvälld öm mage. Hur vet man när det är farligt liksom när smärtan avtar?

Ursäkta min jobbiga blogg just nu men jag ringde faktiskt sjukvårdsupplysningen och hon sa inget om detta så vad gör man.

Kan man känna ömheten ett tag eller är det en anledning att åka in?

Problems problems

Kommentarer
Postat av: jennifer

gör som jag och ring mamma.säger mamma att det inte är någon fara så är det inte det.(tryin to make u smile)Om du fortfarande känner såhär imorrn kanske du ska kolla upp det!



KRAM

2010-05-18 @ 22:26:18
Postat av: jessica

Om du Känner samma smärta idag tycker jag du borde kolla upp de.. Kan ju vara skönt att slippa att vara orolig.. puss gumman

2010-05-19 @ 07:50:46
URL: http://jessyj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0