Seg dag

Packningen klar, bara lite smått kvar som jag tar imorgon.
Har rakat benen,peelat mig,fixat ögonbrynen mm.

Men denna dag har gjort mig seg, så seg. Detta trista regnväder. Vill egentligen bara slänga mig i soffan och glo på film och äta massa gott. Istället poppar jag musik och häver i mig vatten och hoppas på att det blir kväll snart så man får sova och det blir ny dag.

Det är så mycket jag vill hinna med den här helgen och den kommer garanterat gå fort.
Hade velat hälsa på mitt gamla jobb och mina gamla dagisbarn men eftersom det är helg blir det svårt!=/

Söndagar är en jvligt tråkig dag i Norge då inga butiker är öppna, bara några få mataffärer. Så ska jag handla på mig det jag vill ha får jag göra det på Lördag vilket jag anar stress då med beroende på hur lång tid det tar att hitta vårt hotell.

Saknar skrutten och hade mer än gärna velat haft han här hos mig nu. :)

Kraaaaam

Kommentarer
Postat av: Evelina

Svar: Japp, i helgen är det min tur att vara barnvakt :p



Mm, skittrist med regnväder :(

2010-05-13 @ 20:37:05
URL: http://evvvelina.blogg.se/
Postat av: jennifer

ingen stress nu när vi ska till oslo gumman=) vi hinner ska du se=)

2010-05-13 @ 20:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0