Tisdag

Oh shit, jag somnade redan vid 10 tiden igår, nästan direkt när Mathias åkt till jobbet.  Vaknade 10.45 idag men hade kunnat sova längre. Säg att det måste vara vädret som gör mig trött, som får mig att bara vilja sova!?
Nu får jag väl problem att somna ikväll sen men vad gör det, sista dagarna i skolan sen lite semester så att säga :)

Tänk om man ändå kunde få sitt schema nu så man kan få planera lite åtminstonde inför sommaren.
Och pengar för dem 3 dagarna jag jobbade i April väntar jag på, men handlar det om mig och pengar så blir det garanterat nåt krångel för det har jag alltid. Dem pengarna är behövliga denna månad då jag bara får ut 600 ifrån csn. =/



Pengar, pengar. Vem säger att man inte blir lycklig av pengar? I slutändan kanske det går åt helvete men jag blir iallafall hysteriskt glad av pengar.

Ha en bra regnig Tisdag


Kommentarer
Postat av: Carro

Alla samlas samtidigt. Det brukar vara lyftteknik samma dag också. Så vi lär synas där =)

2010-05-25 @ 12:09:51
Postat av: Carro

Tack snälla :)

2010-05-25 @ 12:19:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0