Vad är detta

Smärtan har avtagit en hel del, jag känner det hugger till då och då men smärtan har flyttats till ryggen och jag känner mig ÖM så ÖM som om jag skulle haft ett stort blåmärke på magen, riktigt obehagligt.

Det får bli lite sömn nu tror jag för jag klarar inte av att hålla ögonen öppna.

Dessa dagar i Oslo har för fasiken bestått av alkohol och fet mat och inget vatten överhuvudtaget!Bra där!!
Inte konstigt magen reagerar???! men att man ska behöva gå och känna sig öm är konstigt.

Nojiga jag!


Kommentarer
Postat av: Zandra

Det kanske är ett gallstens anfall!?

Googla och kolla om du tycker det passar in på dina symptom.

Krya på dej!

2010-05-18 @ 19:32:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0