Krångel,krångel men jag lever verkligen ett lantliv!

Nehe, jag kan tydligen inte ladda upp bilder genom mobila bredbandet..!!! Sur jag blir..
Skulle komma hit nån tekniker inom 3 arbetsdagar o fixa internet o det andra för tydligen SKA det vara klart redan enligt telia men vi får inte kontakt. Sur jag blir..

Har idag varit uppe hos pappa och firat fars dag och smällt i mig kakor samt en halv pizza hemma.=/ Sur jag blir på mig själv men jag rör mig betydligt mer nu än i lägenheten. Måste ju gå/cykla inåt när jag ska nånstans, det är en bit.

Jag är en jäkla fegis men inatt ska jag fan sova hemma. Inte snällt o kånka på Bella överallt bara för att jag är sån fegis och inte kan sova själv hemma. Har laddat upp med filmer och nötter.

Hur mår ni? Ingen som svarar iallafall men jag frågar åtminstonde!



Kommentarer
Postat av: Mikkan

Jag mår bra, har haft en skön helg så jag känner mig utvilad! Förstår att det är jobbigt att sova sj i huset när det ligger ute i skogen men du vänjer dig nog snart ska du se!

2010-11-14 @ 18:15:03
URL: http://mikklan.blogg.se/
Postat av: Maria

Johodu! Jag mår bra! Lite trött och sleten som man är som småbarnsförälder ;) Hoppas du kan sova hyffsat bra inatt vännen!!!

2010-11-14 @ 19:09:33
URL: http://majijaaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0