Lördag

Fanny och Mia; Det ligger upp mot hurtigtorpet ungefär fast man fortsätter ändå lite längre upp på grusvägen som går mot sörälgen. Det ligger enskilt, har nån granne här nere i backen. :)

Har jobbat natt och är uppe nu. Kan verkligen inte sova längre. Får lägga mig sen istället innan jag ska ut och jobba ännu en natt.

Igår fyllde min prins 28 år. Det bjöds på smörgåstårta, han fick blommor,lotter,godis mm.
Han hade även köpt med saffrans semlor. Har dock inte smakat. Känns som jag ätit varje dag i flera veckors tid något sött.

Undrar vad man ska göra idag. Fortsätta med min speciella julklapp till mamma kanske. Slog in nästan alla julklappar igår men är inte klar riktigt än men känns bra att vara ute i god tid i år.

Det snöar ute nu så mysigt. måste verkligen inskaffa julskivor. Höra på klassikerna och njuta.
Fick lite av mitt julschema igår. På ena stället har jag fått 11 dagar i Dec, väntar lite smått invrigt att få veta hur det blir på det andra stället. 11 dagar känns redan mycket just i dec då man vill vara ledig.

Var ju och pratade med läraren för omvårdnatsprogramet i veckan och det är tydligen många sökanden i år så det blir hård konkurrens. Ska få besked innan jul.

Nehe, kaffe och choklad. Ohh jisses


Föresten, missade ju biggest looser finalen så checkade på datorn förut och herregud vad alla vart duktiga och gått ner MASSA. TÄNK om man kunde vara sååå taggad och själv gå ner. För mig går det liksom i perioder. Visst, jag har en gång i livet vägt 90 kg och lyckats gått ner 20 och hållt mig där några kilo upp och ner. Så denna bild bjuder jag på idag!!!



Här vägde jag 90 kg
- 2004

20 kg lättare-2010


Kommentarer
Postat av: Peaky

Bra jobbat =)

2010-11-27 @ 17:50:55
Postat av: Fanny v

Snygg oavsett vikt ;)

2010-11-27 @ 20:12:53
Postat av: jennifer

du är alltid vacker min vän,oavsett kilon:)men såklart vill man vara smalare än man är:p



puss

2010-11-27 @ 22:38:47
URL: http://missjuniverse.blogg.se/
Postat av: Frida

Måndag= Kollar din blogg på Z dator =)

Du ser inte ut att väga 90kg, jag vägde 92 dagen innan Lillie föddes!

Men du var fin ändå!

kram

2010-11-29 @ 13:04:06
URL: http://www.enligtminmening.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0