Måndag

Har på något vis inte återhämtat mig från helgens natt jobb. Känner mig sliten och trött, nästan bakis och då kan jag säga att jag inte druckit på nån månad nu. :D

Tackade idag JA till fler nätter nu i veckan, tis,ons och tors natt. Snacka om att vara färdig till helgen sen. Tror bestämt jag ska vara ledig i helgen som kommer då man jobbat 2 helger i rad. Kommit upp i 13 dagar redan i dec och det känns som det bara fortsätter rulla in. Januarilön=BRA!

Har precis varit ute på en promenad med Ludde i solen. Kallt men rätt så skönt.
Märks det att man har mens dessutom. Inte undra på man smällt i sig godis varje dag i snart 1 vecka. Och det känns vill jag lova!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0