Nu ska ni få veta

Igår ringde teknikern som sa att han stod vid våran gamla adress dit telia skickat han. Dem har alltså inte kollat upp noggrant vår nya adress och han fick inte heller komma hit utan måste vänta på ny order ifrån dem. Idag fick Mathias sms ifrån telia där det stod att vi får allt ordnat den 25;e!! Jag höll på att svimma av helt ärligt. Det blir nästan en hel månad utan nånting och jag säger bara det; Vi ska fan inte behöva betala för dessa veckor!!!

Ska jobba 2 nätter nu ons och tors sen ledig fredag sen jobb lördag och söndag. Nästa helg hoppas jag vara ledig när min sambo fyller 28 år:) Ser redan fram emot smörgåstårtan:=)

Beklagar min tråkiga blogg just nu utan bilder men det går fan inte ladda upp med mobila =/

Kommentarer
Postat av: Karin

Hej har halkat in på din blogg via Maria F...

När vi flyttade in i vårt hus så var det samma visa för oss. Vi hade flera veckor innan flytten beställt flytt av allt så vi skulle ha det klart. Vi flyttade in veckan innan jul och inget funkade så klart. Ordern fanns men hade försvunnit på nåt konstigt sätt... Det krävdes två arga men rättvisa samtal till Telia. Två klick senare från deras dator så funkade allt..! Mystiskt va!?;) Först skulle det ta flera veckor...Så stå på er...:)

2010-11-18 @ 22:53:45
URL: http://perssonskans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0