Fredag

I 2 dagar har jag nu ringt ner till Vårdcentralen angående mina magsproblem men tror ni man får hjälp? neej, det kan dröja veckor innan man får tid om man nu inte måste ta en manlig UNG läkare. Åhh nej. Det ska väl för fan kännas bekvämt för en själv att sitta där och prata och visa upp sig. Men på Torsdag fick jag iallafall en tid hos vem vem jag inte.
Tror jag ska somna om en stund till nu, kl 7 imorse gick jag upp för att ringa och jag har inga barn att ta hänsyn till så jag tror bestämt jag gör det.

Äntligen helg. Jag som trodde jag skulle vara ledig mycket denna vecka men har jobbat nästan hela veckan.
Och kläderna som kom från Hm och Nelly satt jätte bra.

Ikväll blir det girls night. Tacos,öl och en smarrig chokladtårta som jag ska stå för.:)



Kommentarer
Postat av: jennifer

synd man inte kan joina er brudar=)men det blir fler ggr=)



PUSS

2010-10-08 @ 14:08:52
URL: http://missjuniverse
Postat av: jennifer

synd man inte kan joina er brudar=)men det blir fler ggr!Pusss

2010-10-08 @ 14:09:29
URL: http://missjuniverse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0