Fredag

Wihoo Fredag! Inte för att jag har direkt planer för den mer än att Mamma kommer nån dag och henne SKA jag träffa för det sker så sällan. Idol ikväll med..Kanske skulle köpa lite nötter till det!?
ooo så sitter jag här och det riktigt kliar i fingrarna. Varför tänker ni. Joo snart kommer jag gå in på Hm och Nelly o säkert beställa kläder IGEN. Jag var på väg för några dagar sen men avbröt då beställningen för att jag kom på hur onödigt det var. Men jag är på jakt efter nånting snyggt jag kan ha nästa helg då mormor fyller 80 och det blir släktkalas. Tänk, få träffa alla igen. Det är evigheter sedan. Kusiner med barn,mostrar osv.



Bra kallt är det nu. Vill ha tillbaka sommaren. Den var alldeles för kort som vanligt.






Kommentarer
Postat av: Jessica

jo,tänkte om vi kunde vara här och äta och dricka lite..=) Men vi kanske kan ses en sväng endå till veckan..puss

2010-10-01 @ 10:35:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0