Mår som jag förtjänar, antar jag!?

Kvällen igår var trevlig. Synd att folk drog så tidigt men vi som var kvar rockade på "dansgolvet". Sabina fixade en super god drink och jag ramlade med cykel på vägen hem så jag har ett blåmärke och en bula där nu :P Men vad gör det. Maten var toppen, likaså drickat. Halv 3 inatt kom jag hem och slängde mig i badet, var så frösen. Åt en smörgås och bums i säng. Klev upp 12 idag och har bara slappat och kollat reprisen på idol. Nu ska vi äta pizza som jag längtat:) och se massa filmer resten av dagen och kvällen.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hihihi duktigt!!! :D

2010-10-23 @ 15:35:06
URL: http://majijaaa.blogspot.com
Postat av: jennifer

vilket fint kort=)

2010-10-24 @ 18:13:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0