Onsdag

Det är så härligt att få vakna upp till sol, vinter som sommar.
Idag ska jag,sandra och Elly till Maria och Mollie och hälsa på:)

Och så skulle vi behöva putsa fönster.......tänk om det kunde vara vinter och minusgrader...


Imorse pratade jag med min chefs assistent och hon sa att jag skulle skriva ner på ett papper vilka dagar kring jul jag kan jobba OM jag kan jobba. Har tänkt på det där och kommit fram till att julnatten kan jag iallafall jobba. Själva julafton vill jag vara hemma speciellt nu när Elly finns till. Juldansen är faktiskt en tradition, DOCK blir den ju bara tråkigare för varje år. Och så har vi nyår. Och den vill jag FIRA i MITT HUS i ÅR!!! Men mellan dagarna och det skulle man ju kunna jobba iofs.  Aja,får väl se. Jag jobbade hela midsommarhelgen i år och det gav PENGAR!=)

Ha en strålande dag


Kommentarer
Postat av: jennifer

:)



jul jul strålande jul:)

Vi är också lediga nyår och tänkte fira med er i erat hus;)



Oslo snart!wohoo!

2010-10-20 @ 17:08:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0