En lugn rolig kväll

Igår blev det spontant en trabadurkväll och sånna kvällar är ju helmysiga. Dock höll jag mig till ca 4 öl då jag visste att jag aldrig skulle klara av att jobba idag med baksmälla. Men jag är jätte trött nu istället fast jag kom hem vid 12 och la mig. Halv 2 "snubblade min karl in...  Sandra blev även med en stund..


Bror und I....


Lilla skruttan km förbi med och hon ÄLSKAR musik!:)
Märk magen som sticker ut där ifrån Elly:)


Jodå, han skulle allt upp på scen min kära bror och spela en låt för oss


Till slut befann sig också Mathias körandes med elgitarr där uppe:) Han NJÖT


Wiihoo denna snubbe hade vi med oss!!

Fy fasiken så kallt det är nu på mornar och kvällar.
Igår tog vi en cykeltur jag, Mathias och Samuel ut till knuthöjdsmossen och strosade omkring i solen.
Nästa gång tar jag med mig fika!

Frukost och packa matlådor för hela dagen. Idag ska det tjänas pengar :)

Ha en toppen Söndag... Vädret är ju fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0