Måndag

Säger bara det. Jobb jobb jobb. Trodde inte det skulle bli såhär mycket jobb efter att mitt sommarschema slutat men det blev det!
Denna vecka är det mycket. Jobbade heldag igår,samt idag(ändrat schema pga sjukdom), ledig imorgon och då är det husvisning samt tvättstugan, onsdag frisören och jobb, ledig Tors och då vill jag försöka hinna träffa Jessica o de andra där:) För i helgen åker jag ju till Örebro. Var visst nån festival där i helgen. Passar ju bra.
Trabaduren från i Lördags hade ringt Mathias igår och frågade om han ville komma hem till han igår så han drog dit så nu ska dem väl försöka spela 1 gång i veckan tror jag. Cool!

Nee packa matlådor osv. See ya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0