Älskade hund




Igår mumsade vi massa gott som sagt, mitt i det här snaskandet fick jag för mig att jag knappt varit ute förutom då jag körde ner till statiol så jag drog ut på en promenad(och varvade mellan gå och jogging) i cirkus en halvtimme. Det var jätte dimmigt på den skogsstigen och lite små kusligt.
När jag kom hem igen bestämde jag mig för att skyffla bort massa bella skit på gården. Hon drar sig inte undan när hon ska göra nr 2 utan sätter sig typ utanför... så jag tog spaden och kastade bort ut på "åkern...Så vidrigt vad det kommer fram massa skit(alltså saker) nu när snön försvinner. Bella har hämtat massa saker under huset som den andra familjen " glömt" att städa bort. Leksaker mm som nu ligger/legat under snön. Blir och göra en stor brasa nu i vår och slänga i allt skit.

Iallafall så tänkte jag strax bege mig ut och gå/jogga igen för att sedan vänta på solen som jag riktigt längtat efter. Ikväll jobbar jag 16.00-21.30.
I veckan drar vi till Örebro och köper trädgårdsmöbler och lite annat smått och gott. Elly ska få sin första barnpool med :) <3

See ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0