Jag älskar våren

Åh, jag har suttit ute solen nästan hela dagen. Var först iväg och hälsade på Sandra och Elly där vi satt ute ett tag för att sedan bege oss ut på en liten promenad.



När jag kom hem satte jag mig på altan i solen med detta!


Vilken kombination, vin och jordgubbar. Aldrig testat. Mums!

Mathias och Bella myste också ute på gräset:)




Nu ska han städa och röja undan i källaren och jag har bäddat ner mig i soffan en stund, skittrött! Ikväll blir det film! Upp och jobba imorgon 08.30-14.30. Ciao

Kommentarer
Postat av: Evelina

Jag var också ute en hel del igår och jag tror att jag fick lite färg i ansiktet! :)

2011-04-10 @ 07:25:26
URL: http://evvvelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0