Körlektion nr1

Den gick över förväntan. Har varit så nervös dem senaste dagarna att jag haft ont i magen.
Och idag på jobbet tänkte jag knappt på annat än det. Körde in till filipstad och in på torget och parkerade(helt rakt dessutom) är kass på att parkera.. Letade runt efter skolan, hittade..... ut och väntade på Tomas- läraren..... mina ben skakade nere vid pedalerna, det såg han till och med. Började köra ifrån en parkeringsficka och åkte mot villaområde. Testade backning, start i backe, backning i backe, vändning, allmän körning. Han sa att jag borde vara nöjd och att det märks att jag kört.. Men den där jäkla intensivkursen jag var på kan dra åt skogen.. usch vilken skillnad på lärare.. Tomas var avslappnad och man kunde skoja. Hatar när det blir tyst i bilen!! ca 5-6 lektioner till borde räcka men saken är den att det fanns inga tider förens i slutet på juni! o vet inte ens hur mitt sommarschema ser ut än.=/

Är så trött.. gick upp halv 6 imorse.. började jobbet 7.... så nu ska jag mysa ner mig till kl 8 hos mig eller vad det hette och frossa i jordgubbar.

Ha det

Kommentarer
Postat av: Ciss

Jag hade också thomas! Jag tyckte han var jättebra. Jag var rätt så omotiverad faktiskt men han ringde upp mig och såg till att jag fick körlektioner bokade, precis vad jag behövde =)

2011-04-27 @ 20:35:26
URL: http://cciliajanssontuomi.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad duktig du är!!!!!!!!

2011-04-27 @ 21:48:28
URL: http://Majijaaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0