Tisdag

Hej och hå

Solen lyser ännu en dag, tänkte dra mig inåt och hälsa på skruttan och lämna över lite sommarkläder jag köpt åt henne:O) Kanske ta en glass...
Annars sker det inte så mycket idag. Jobbar inatt så jag ska väl förbereda mig för det. :D Det tar faktiskt väldigt psykiskt och jobba natt- iaf för mig. Sen har man såklart bra nätter också men får man dåliga så kan hela dagen efter ta stryk. Man sover kasst osv.

Lär försöka hitta en dop present med för den 30e april blir fröken döpt. Samma dag som jag och Mathias firar 3 år förlovade. Så det kommer att bli en bra dag.

Nästa vecka på onsdag har jag min första körlektion också. :) Nu händer det mycket. Och jo, dagen efter dopet sista april så ska jag till frisören och bli klippt och även färga håret. 

Hur är det med er?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det går åt rätt håll om man säger så :) kramis

2011-04-19 @ 13:41:14
URL: http://Majijaaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0