Tisdag

Kl ställde jag på 8 imorse bara för att jag vill försöka få in lite hyggliga rutiner då skolan börjar denna vecka.
OCH så ska jag inåt till Sandra och Elly för att ses och fika lite :)

Igår ringde jag lite samtal, först ett till min bm- så nästa besök dit blir i början på Okt. Känns långt kvar!
Det andra samtalet var till veterinär för att Bella ska få sin ettårs spruta men dem åker tydligen inte hit längre?
Får väl åka dit då. Sen lär jag ringa lönekontoret idag och be om att få ett arbetsgivarintyg, ska mjölka pengar ur alfakassan tänkte jag, nu måste jag kommit upp i dem vilkoren dem vill angående jobb, så då kanske jag kan stämpla upp resten.
Föresten, någon som vet hur det är med mammapenning och studier? Får man kombinera dem? jag tar ju inget csn lån eller så utan jobbar bara.

Igår på jobbet bakade jag en sockerkaka med glasyr och strössel, den vart så god så jag tänkte jag slänger ihop en när jag kommer hem också, den blev misslyckad, den blev något bränd(hade koll på tid och allt) och så sjönk den ihop och blev skrynklig!? 

Ha en bra dag =P

Kommentarer
Postat av: Frida Eriksson

har du inget från csn så blir det ju bara mammapenning och du borde ju få göra vad du vill på din fritid =)

2011-08-23 @ 09:13:19
URL: http://rydellvagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0