Härliga fredag

Snön vräker ner till och från- vet ja om karln och jag ska bege oss ut på en skotertur senare=)

Sovit skitdåligt inatt. Så fort jag lägger mig på sidan så börjar hon böka i magen, men tack Jessica för tipset om kudden, gud vad det underlättar och skönt är det.

vad sker idag? Jo igår köpte jag pepparkakor iaf så det kanske får bli lite inslagning av klappar idag, sen ska jag fixa med fk pappren för nu har jag fått alla papper som jag förmodligen behöver. Mathias hår ska "rakas".. Afrokrull just nu!:D

Ser fram emot kvällen, choklad och idolfinal tillsammans med mina underbara <3

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vad bra att det funkar med kudden för dig med :) Ja, kudden var min bästa vän de sista veckorna, avlastade en del :)



Oh fan vad kul att åka skoter!! Du får passa på innan lilltjejen kommer :)

2011-12-09 @ 13:09:13
URL: http://jezzans.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0