Hela helgen


Elly fick en gunghäst som hon i början var lite rädd för men till slut så:)
Julaftonsmorgon hos Sandra där vi åt gröt och skinksmörgås med mamma,emma och pappa med familj.


Julafton var vi hos mig.!!

Börjar fatta det här med att öppna och slänger sen snällt alla papper i en påse!=)
Mest roliga var nog dockan hon fick av mig och en dockvagn som hon pysslade med. Körde omkring på!


Själv fick jag lite bebisgrejer, godis,sprits,regnbyxor,massa sköna sockor,reflexväst och ett fotbad av älsklingen=) Det har ätits mat till förbannelse och godis heeela helgen. Känner mig verkligen som en gris.
Och det ligger fortfarande godis på bordet här =/


Idag ska jag träffa några av mina brudar=) Så det får bli en power walk dit :D


kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0