I dont get it...

Kan inte med dessa graviditetsräkningar. Trodde jag gick in i V 35 IDAG men i Måndags när jag var till bm så sa hon att jag var i v 35+3 då, alltså v 35+5 idag vilket innebär att jag är inne i v 36, visst??
Tror jag börjar räkna dagar istället. 29 dagar tror jag det är kvar men det kan ju ske i princip när som helst.
Nervös att vattnet ska gå medan jag står i en folkmassa :D haha

Nu är mina jobbnätter över- det har gått smått tungt faktiskt men det går och jag behöver pengarna för vem vet när fk hör av sig! Ledig idag, vi ska handla det sista(mat osv), köpa bingolotter, tvätta undan allt...
Mathias går av imorgon bitti medan jag jobbar kvällen imorgon. Så där är det alltid. När han är ledig så här på jul,sommar osv så jobbar oftast jag(så är det att vara vikarie).


Tog föresten lite kort på Elly när vi var ute på gården igår.




Kommentarer
Postat av: Maria F

ja då har du gått 35 fulla o 5 dar :)så då är du i v 36 :)

2011-12-21 @ 13:19:27
URL: http://majijaaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0