Jäkla farande

Jag älskar era kommentarer! Fortsätt så!

Dagen har spenderats i bilen ca 6-7 timmar totalt. Hade ont i hela kroppen när jag klev ur hemma :D
Vi drog till Ed- hette det så tro. Bortåt Åmål och lite längre.
Vi hämtade pannan och passade på att äta på restaurang=) Hel mysigt. Dock var vi lite stressade för kl var redan så mycket och vi ville hem. Synd, för jag upptäckte en butik som liknar lådan i kopparberg fast större och där kunde jag handlat grejer alltså! Kom dock ut med endast spännband och lite godis till Bella.

Iallafall så ska resten av kvällen spenderas i soffan med min kära godisskål!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Du kan FÅ min bröstpump:)vill dock betona att det är en handpump och ikke en elektronisk=P men den funka!



Aaa tack och lov kom det ngn och vi slipper betala:)

ses i jul o nyår<3

2011-12-17 @ 16:48:43
URL: http://missjuniverse.blogg.se/
Postat av: Jessica

Ja, mer än så kan man ju inte göra. Och nu mår jag bättre vilket gör att både James och Per mår bättre :)

2011-12-17 @ 18:35:01
URL: http://jezzans.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0