Julbord i Karlstad

Jaha då kan man gå ut med att jag ska bli moster igen i JUNI=)
Det kommer inte skilja så jätte många månader mellan hennes och min och jag är bombsäker på att det är en tjej igen=) Ellys kläder kommer verkligen till använding.

Ja och min tjej har bökat som vanligt igår kväll och inatt, hela magen rör sig upp och ner, åt sidorna. Roligt att tänka på vad hon egentligen gör där inne. Men varför måste hon vara vaken nattetid när en annan vill sova. Vaknade halv 4, upp o kissa, sen kollade jag på förlossningskliniken sen kunde jag iallafall gott somna om.
Såklart är hon stilla nu!:)

Himlen är blå idag, en riktig fin vinterdag. Vi har lite saker att fixa med innan det är dags att bege oss till karlstad på julbord=) <3

Kramis

Kommentarer
Postat av: Pernilla P

Grattis till att bli moster!! Vad kul :)

2011-12-10 @ 10:55:33
URL: http://missnilliz.blogg.se/
Postat av: Jessica

Men vad roligt!! Grattis!! :)

2011-12-10 @ 20:46:24
URL: http://jezzans.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0