Julmarknad

Visst att man kan ligga ett tag och försöka att somna men att ha det så här är för jävligt. Hatar sömnlösa nätter.
Lilltjejen gör mamma tokig, hon bökar på kvällar och nätter för att sen vara så lugn och stilla om dagarna. Jag ligger och vrider och vänder på mig för att hitta bästa sovställningen- men det finns fan ingen nu.
Somnade runt halv 1 inatt, vaknade halv 4 igen för att sen inte kunna somna om igen. Ont i ögonen av allt försökande.
Mathias kom hem 4 imorse efter kvällens/nattens fest. Snarkande karl hör jag där uppe nu. Han lär sova långt in mot dagen.

Jag ska bege mig till Sandra inom kort för vi ska ta 8 bussen till Nora och gå på julmarknad.



Ha en toppenlördag allihopa=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0