Lite nytt

Idag kom mina kläder ifrån bubbelroom.se
En svart enkel tunika/klänning, samt en turkos topp.



Vet det är dumt att kosta på kläder just nu men jag var tvungen, ni skulle se min garderob!
Dessutom var dessa plagg relativt billiga..

Att det är kvällen igen, dagen har gått fort. Har hunnit med promenad och städning, handling- filat mina stackars torra onda fötter. Nu är det varmt och gött hemma, det tar sin tid att få värmen i hela huset.
Inväntar Anna skipper och till det ska vi äta fruktsallad. Ja denna vecka har vi ätit både massa frukter och sallad och nästan inge kolhydrater. Hoppas vi kan fortsätta så(iallafall Mathias ett tag).

Så, god kväll med er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0