Provdag

Dem senaste nätterna har jag nypt och slagit mig själv för att jag insett att jag pluggar fast jag liksom halvsover. Ligger och tänker på diverse saker, ex vilka olika frakturer det finns och vilka komplikationer yttre och inre fixation kan ge osv.. Blir arg för att jag grubblar sånt när jag ska sova. Nervös? Jaaaaaaaaa
Idag är den dagen, jag blir inte arg om jag inte klarar det, det är bara och göra om men jag blir besviken när man lagt energi och tiden på att läsa, skulle helst behövs flera års praktik inom det. Jag är inte sån person som bara kan höra och läsa saker, jag måste få uppleva det och massor av det som faktiskt kommer på provet har jag inte fått varit med och sett.
Nåja, lite på pappret ska jag väl få ner ;)

see ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0